Wednesday, November 24, 2010

Kain Songket Terengganu ( Corak Proton Saga 05)

Asalaimualaikum.....
ape khabar semua pelawat2 dan peminat2 kain songket songket Terengganu,sorry lah coz dah lame saya tak update blog saya ini. Sebab pada mase nie saya kurang cari kain songket. Saya ingatkan orang dah kurang cari kain songket,rupa2 nye ada lagi yang call saya cari kain songket. So Terima Kasihlah kepada peminat2 kain songket ini. Tp kali nie saya update kain songket baru nie.corak Pelangi @ corak proton saga,nie gambar penuh kain ini ye, tuan2......



Nie gambar kepala kain ini, bunga dia cantik,nampak menarik bila kite memakainye..dia juga dapat menambah seri pada baju melayu yang di pakai oleh tuan2,..kalau tuan2 pehati kain ni..kain nie saya ambik gambar pada waktu mlm.tp kilauwan benang emas timbul,cuba bayangkan bila tekena kilau matahari,huhuhuuuu cantik..........kain ini juga sesuai untuk ke majlis angkat nikah....




nie diantara bunga bawah dan badan dia.......kain nie timbul warna dia, kain ini mmg cantik,bunga dia pun halus,ini bukan kain tiruan,ini adalah 100% buatan tangan. not mesin ye...belilah kain songket tempatan dan tradisional...........jangan hapuskan dia di telan zaman........

No comments:

Post a Comment

Lagu Rakyat Terengganu


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com